Kontakt Skupina OMV

Logout
Webové stránky OMV
Zavřít

Michal Janda je novým šéfem marketingu OMV pro ČR

  • Marketingové aktivity společnosti OMV v ČR jsou řízeny lokálně
  • V čele stojí manažer s domácími i zahraničními marketingovými zkušenostmi

S účinností od 1. února 2016 byl do funkce šéfa marketingu OMV Česká republika
jmenován Michal Janda. Ve své funkci bude zodpovědný za veškeré marketingové a
komunikační aktivity společnosti OMV v České republice.

Do společnosti OMV Česká republika nastoupil Michal Janda v roce 2012, a to nejprve na pozici marketingového specialisty, později online manažera. V těchto funkcích se podílel na přípravě kompletní marketingové strategie a rozpočtů OMV v České republice. V roce 2014 přestoupil v rámci společnosti OMV na Slovensko a stal se šéfem marketing (Marketing Manager) OMV pro Slovenskou republiku. Získal zde kromě mezinárodní zkušenosti také značné znalosti slovenského trhu. S účinností od února se již opět plně věnuje aktivitám v České republice. Ve funkci šéfa marketingu střídá Lucii Mašínovou, která nastoupila na mateřskou dovolenou.

Michal Janda zahájil svou profesní kariéru v marketingovém týmu společnosti Linde
Material Handling, na obdobné pozici poté působil také ve společnosti Henkel CZ.

Michal Janda rád sportuje, ve svém volném čase se nejraději věnuje golfu a lyžování.

Doplňující informace:
OMV Česká republika, s.r.o.

Společnost OMV vstoupila na český trh v roce 1991 jako OMV Česká republika, s.r.o. Centrálu má v Praze a v současné době provozuje 205 čerpacích stanic a drží 13% podíl na trhu v České republice. Čerpací stanice OMV jsou multifunkčními centry služeb – jsou to čerpací stanice pro lidi i vozidla. Zákazníci OMV mají k dispozici paliva, maziva a služby mycích linek; kromě toho 122 stanic VIVA nabízí čerstvé sendviče,
občerstvení a širokou škálu doplňkových služeb. OMV Česká republika, s.r.o. přímo zaměstnává téměř 70 lidí a vytvořila více než 2 000 pracovních míst prostřednictvím své sítě čerpacích stanic.

OMV Aktiengesellschaft
S celkovými tržbami ve výši 36 miliardy EUR a zhruba 25 500 zaměstnanci v roce 2014 je OMV Aktiengesellschaft jednou z největších rakouských průmyslových společností obchodovaných na burze. V oblasti průzkumu a těžby (Upstream) je OMV aktivní ve dvou stěžejních zemích, v Rumunsku a Rakousku, a drží si vyvážené mezinárodní portfolio. V roce 2014 těžila společnost OMV okolo 309 000 barelů ropného ekvivalentu denně. V oblasti rafinace a odbytu (Downstream) má společnost OMV k dispozici roční kapacitu rafinérií 17,8 milionů tun a ke konci roku 2014 provozovala zhruba 4 100 čerpacích stanic v 11 zemích. V Rakousku provozuje OMV síť plynovodů a má také zásobníky zemního plynu v Rakousku a Německu. Objem prodeje plynu v roce 2014 dosáhl hodnoty 114 TWh.

Vyhledávač olejů