Forward for Good. Představujeme naši novou identitu
OMV posouvá transformaci své značky do další fáze. Během následujících tří let dojde k úpravě vizuální podoby značky ve všech zemích, kde OMV působí. Tato změna podporuje maloobchodní marketingovou strategii společnosti OMV - stát se preferovaným partnerem pro současnou i budoucí udržitelnou mobilitu.
Cílem nového strategického zaměření je vytvoření světa, ve kterém se udržitelná energie, udržitelná mobilita a udržitelný životní styl stanou realitou pro každého.
Nová značka se promítne kompletně na všechna kontaktní místa OMV zaměřená na segment B2B (business to business) i B2C (business to consumer). Inovovaný design bude postupně zaváděn na přibližně 1 000 čerpacích stanicích OMV, které obsluhují více než 650 000 zákazníků denně. Nová identita značky bude použita i v rámci rychle se rozšiřující sítě EV nabíječek eMotion.
Transformace začíná na digitálních platformách, v první řadě na webu skupiny OMV a bude pokračovat rebrandingem aplikace OMV MyStation, kterou využívá víc než 1 milion uživatelů.